سامسام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات کودکی سام

علاقه مندیهای سام موقع بی حوصلگی

1391/9/30 16:36
نویسنده : مامان و بابا
93 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت سام سیره، خوابشو کرده، جاش هم خیس نیست ولی بی قراره، یکی از کارهای زیر روانجام میدم مطمئنا آروم میشهمتفکر چشمک:

  • شلوارش در میارم و روناش رو ماشاژ می دم.
  • آویزی که تو خونه مادربزرگش هست رو براش تکون می دم.
  • آهنگ میذارم و شروع می کنم به حرکات موزون و ایروبیک و به عبارت دیگه رقصیدن.
  • تو نی نی لای لای میذارم و مثل ماشین اون رو تو خونه می چرخونم.
  • براش شعر می خونم و با دهانم شکلک در میارم و صدامو عوض می کنم.
  • پستونک میذارم دهنش و پاهام رو دراز می کنم، دشکش رو میذارم روی پام و تکوونش میدم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 21:17
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید