سامسام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات کودکی سام

یه روز شیرین

1391/4/21 20:57
نویسنده : مامان و بابا
146 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از ٢٢ هفته از بارداری، توی یه دوشنبه شیرین دکتر به مامان می گه که تو یه پسریقلبماچ.قسم می خورم اگه دختر هم بودی به همون اندازه من و بابا رو خوشحال می کردی. طبق معمول هر وقت می رم سونوگرافی احساساتی می شم  و به سختی جلوی گریه خوشحالیم رو می گیرم. به خصوص موقع شنیدن صدای قلبتخجالتاین دفعه تمام انگشتای کوچیک دستت معلوم بود که بازشون کرده بودی. اون روز از لحظه ای که کلید در رو انداختم و پله های خونه رو اومدم بالا گریه کردم و گریه کردم و گریه کردم و هزاران بار خدای مهربون رو شکر کردم به خاطر این همه لطفش.

اینم عکست پسر گلمماچ

سومین سونوگرافی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمه
22 تیر 91 22:39
سلام عمه جون
خوش اومدی عزیزم


ممنونم عمه جون
خاله رویا
30 فروردین 92 15:58
به به پسر گلم خوش اومدی


ممنون خاله رویا